
Utrecht teveel te leuk voor één dag’ is een initiatief van Toerisme Utrecht i.s.m. Musea Utrecht, de hotels, Centrummanagement, Hoog Catharijne en de gemeente Utrecht.
Utrecht gaat zichzelf promoten met een nieuwe slogan.
‘Utrecht teveel te leuk voor één dag’ is een initiatief van Toerisme Utrecht i.s.m. Musea Utrecht, de hotelsector, Centrummanagement, Hoog Catharijne en de gemeente Utrecht.
Utrecht is op de goede weg en zet zich met deze campagne op de kaart, Utrecht is een echte toeristenstad met hotels, rondvaartboten, musea, etcetera.
RONDVAREN, WINKELEN, HORECA EN CULTUUR
‘Utrecht te veel te leuk voor één dag’ toont de culturele veelzijdigheid van Utrecht; er is altijd iets te beleven is en de stad heeft meer dan genoeg te bieden voor een meerdaags verblijf. Culturele evenementen staan centraal en vormen naast een veelzijdig aanbod van winkelen, horeca en cultuur de actualiteit. De campagne is te zien op televisie en internet, en wordt ondersteund met de webportal www.utrechtteveelteleuk.nl.
In de uitingen staat het uitgebreide culturele najaarsprogramma (zoals de Museumnacht) centraal. Utrechtse hotels bieden op de website leuke arrangementen aan. Bovendien zijn er in samenwerking met Centrummanagement en Hoog Catharijne 8 thematische winkelroutes ontwikkeld, langs hippe hotspots en bijzondere adresjes. De routes zijn vanaf de website direct te downloaden en vormen zo een logische aanzet tot een bezoek aan Utrecht. Meer info? Kijk op www.utrechtteveelteleuk.nl!
Reacties